HTML

Prosztata

A krónikus posztatagyulladás megoldása

Friss topikok

  • porte: @higginshu: köszi a megosztást. Segitseg. És azóta mi a helyzet sikerült fenntartani? (2016.03.25. 07:17) Elsavasodott test
  • fitote: Prosztatagyulladás kezelés gyógynövényekkel herbcaps.com/hu_HU/webshop/content/46/prosztatagyulla... (2014.07.19. 21:04) Antibiotikumok, amelyek tönkreteszik a bélflórát
  • fitote: Prosztatagyulladás kezelése gyógynövényekkel herbcaps.com/hu_HU/webshop/content/46/prosztatagyull... (2014.07.19. 21:03) Átlagosnál magasabb potenciál
  • fitote: Prosztatagulladás kezelésére ajánlott gyógynövények listája herbcaps.com/hu_HU/webshop/content/46... (2014.07.19. 21:01) Még mindig C-vitamin
  • 9900jani: A prosztata felépítéséről információk itt: herbcaps.com/hu_HU/webshop/content/41/prosztata (2014.05.28. 12:54) Bevezetés

Bevezetés

2007.08.06. 12:33 prosztata.blog.hu

Sok férfit kínoz a krónikus prosztatagyulladás. Közülük sokan nem is tudják, hogy ilyen betegség kínozza őket. Én is 4 év után jöttem rá, hogy miért is vannak kellemetlen ézeteim az alhasi környéken. A félimpotens állapotról és a gyatra orgazmusokról nem is beszélve. Az orvosok gyakran azt mondják a pacienseiknek, miután nem tudtak velük mit kezdeni, hogy ezzel együtt kell élni.

HÁT, NEM KELL!

10 évig szórakoztam ezzel a kórral, emiatt kerültem a női nem legszebb testrészeit :-((

De, mostanra ismét férfinak érzem magam :-))

Ennyi bevezetés után vágjunk is bele.

 

Ha sok antibiotikumot kaptál, attól még lehet benne baci, virus, gomba stb. Tehát ezt kell első lépcsőben kiírtani. Erre kiválló az ezüstcsepp. Az is alkalmazhatja, akinél nem tenyésztettek ki semmit sem ezekből a férgekből. Ettől még lehet, a prosztatában valamilyen korokozó. Nem csak partnertől lehet elkapni ilyeneket, hanem a WC-n is. ( Pl. hozzáér a pöcsöd a fajanszhoz.)

Ha ettől érzel javulást, akkor lehet, hogy ez is elég lesz.

www.ezustcsepp.hu

Most jön a lényeg:

Napi vitamincsomagok:

www.drlenkei.hu

A közepes vagy az erős napi csomagot szedjed!

VAGY

www.vitaminkiraly.hu

Náluk a fitnessz plusz a király!

FIGYELEM!

Bármilyen meghökkentően nagy adagokat fogok leírni, nem kell megijedni, NEM LEHET TULADAGOLNI a vitaminokat. Bárki az ellenkezőjét próbálja állítani, az sajnos megette a hamis adatokat. 

Ezt egészítsd ki E-vitaminnal úgy, hogy a napi adag 2000NE legyen össszesen.

A vitaminkirálynál kapható C-vitamin por 400g kiszerelésben. Ebből naponta öt alkalommal  egyél, igyál meg annyit, hogy összesen 10-20g mennyiség meglegyen. Egyszeri 5g felett gázosít illetve meghajt. Egyéb mellékhatása nincsen. Előhozhatja a C-vitamin korábbi betegségek tüneteit, illetve még nem "aktiválódott" nyavajákat. Nálam kétszer megfázás és ekcéma jelent meg tőle, de hamar el is tűntek a süllyesztőbe. Pedig öt éve nem voltam megfázva. Tehát, ne ijedj meg az ehhez hasonló tünetektől, csak folytasd a "kúrát".

Én a C-vitamint kb. négy hónapig szedtem ekkora dózisban. Most 5g körül szedek.

Amennyiben meggyógyultál a vitamincsomagokat szedjed tovább az egyéb jótékony hatásai miatt. Forrás: dr. Lenkei könyvei 

Szintén a vitaminkirálynál kapható még cink és szelén kapszula. Ezekből naponta 1-1 szemet beszedni!

A sperma állaga is jobb lesz ezektől.

Rendszeres maszturbálás, hogy tisztuljon az esetleges oda nem való dolog. 

Rendszeres testmozgás ( futás, felülések ), hogy a vérkeringés oda tudja szállítani a fontos tápanyagokat a vérerekben ritkán ellátott prosztatába.

Nem kell letörni, ha esetleg az első hónapok nem hoznak eredményt, nekem sem hozott. Sokszor volt olyan, hogy egy erőteljes javulás után visszaesés következett be. Tehát türelem. 2006 nyara óta szedem ezeket.

Folyt köv. hamarosan......

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://prosztata.blog.hu/api/trackback/id/tr19133462

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tomi 2007.08.15. 17:11:15

Akkor pontosan milyen mennyiségben szedted a C-vitamint a gyógyúláshoz? Egyszer 10-20 grammot írsz?
máskor meg mg-ról mesélsz...
Szerintem Te 4500 mg-ról beszélsz, amit most csökkentettél le 500 mg-ra. Egyébként osztom veled a tapasztalataidat. Én is már fél éve szedek napi 1000 mg C-vitamint, E-vitamint és sokat javultak a panaszaim, de még mindig nem tökéletes sajnos. Ami nagyon jó még az a tőzegáfonya, feketeáfonya, Forever propolisz (csak ez nem olcsó mulatság sajnos)

2008.07.16. 09:04:19

Hát elég marketingízű a poszt :(

prosztata.blog.hu 2009.01.22. 19:49:28

@ViKtOr: Azért adtam meg két (!) vitaminbolt címét, hogy ne kérdezgessétek állandóan, hogy hol lehet beszerezni ezeket a vitaminokat. Direkt kettőt adtam meg. Ebből honnan lenne nekem hasznom??

Kekit 2010.04.03. 19:14:06

A teljesség igénye miatt ime az Én történetem : 10 éve 33 évesen volt először prosztata gyulladásom. Volt e.coli és vele antibiotikum kúra , aztán lett gomba , aztán volt ugy hogy nem volt semmi, ennek ellenére a doktorok nem győzték felírni a gyógyszereket és én csak szedtem, szedtem szedegettem őket. A merevedésem siralmas volt, fájdalmat éreztem a félkemény farkamban mintha egész éjjel keféltem volna. Az orgazmusom sokszor félig lankadt állapotban jött, amely szintén nem volt kellemes. Néha barnás véres volt a spermám , ami szerimtem a prosztata masszások miatt voltak. Szóval azt hittem, hogy elmegyek szopránba, de a következő kúrától lettem tünetmentes: reggel este füzike tea / nem filteres vagy kapszulás szar !!!! / forrázva és áztatva 5-6 percig + 15 mg cink naponta 3 hónapig. Utánna napi 1 prostamol uno vagy 1 saballo. és sokat kell inni legalább 3 liter. Persze én tudom, hogy mindenki más és mindenkire másként hatnak a gyogynövények, de azért abban ne ringassa magát senki hogy van egy csodaszer amitől végleg elmulik ez a betegség. Akinek egyszer volt és krónikussá vált és mondjuk 1 évig panaszai voltak , az készüljön fel rá, hogy néha vissza jöhet, mondjuk egy felfázástól, egy mosatlan p..-tól, a sok üléstől stb. A szexről csak annyit és ezt mindeki gondolja végig aki attól fél, hogy impotens lesz és állandóan azzal foglalkozik, hogy valahogy megkeményítse a farkát : Aki kefélni akar ,az először tudjon egy jót pisálni és csak aztán gondolkodjon ilyeneken, mert ameddig a folyó ügyek csak akadoznak, addig a keménység és a fantasztikus kúrás is csak álom marad. Hát ennyi

L. J. Wesley 2011.01.30. 22:19:02

Én prosztatásra is a biocuccokat használom, beválnak: biokedvenc.hu/ferfiaknak
süti beállítások módosítása