HTML

Prosztata

A krónikus posztatagyulladás megoldása

Friss topikok

  • porte: @higginshu: köszi a megosztást. Segitseg. És azóta mi a helyzet sikerült fenntartani? (2016.03.25. 07:17) Elsavasodott test
  • fitote: Prosztatagyulladás kezelés gyógynövényekkel herbcaps.com/hu_HU/webshop/content/46/prosztatagyulla... (2014.07.19. 21:04) Antibiotikumok, amelyek tönkreteszik a bélflórát
  • fitote: Prosztatagyulladás kezelése gyógynövényekkel herbcaps.com/hu_HU/webshop/content/46/prosztatagyull... (2014.07.19. 21:03) Átlagosnál magasabb potenciál
  • fitote: Prosztatagulladás kezelésére ajánlott gyógynövények listája herbcaps.com/hu_HU/webshop/content/46... (2014.07.19. 21:01) Még mindig C-vitamin
  • 9900jani: A prosztata felépítéséről információk itt: herbcaps.com/hu_HU/webshop/content/41/prosztata (2014.05.28. 12:54) Bevezetés

Antibiotikumok, amelyek tönkreteszik a bélflórát

2007.09.28. 11:26 prosztata.blog.hu

Sokan közületek, prosztatagyulladásra antibiotikumot szedtek (szedtetek). Valószínüleg nem használt azért is olvassátok ezt a blogot.
Az ilyen hosszú időn át szedett antibiotikum rendesen kicsinálja a bélflórát.

Felmerül a kérdés, hogy na és akkor mi van?

Hát az van, hogy az immunrendszer nagy része a belekben található és ennek kifogástalan működéséhez kifogástalan bélflórára is van szükség. Ez a 22-es csapdája. Tehát az antibiotikummal igaz, hogy kiírtják a bacit (vagy nem), de pofán vágják az immunrenszer egy részét is.
Természetesen a rossz bélflóra nem akadályozza meg a vitaminokat, ásványi anyagokat abban, hogy kifejtsék hatásukat. Továbbra is szedjétek őket.

Mit lehet tenni egy ilyen "szét" kúra után?

A bélflórát sok bizonyos fajta joghurttal (ez elég bizonytalan), aludtejjel vagy acidophilus-szal tudod helyreállítani.

Lásd itt:

http://www.vitaminkiraly.hu/shop/item.asp?itemid=63

Jobb lesz a közérzeted és javulni fog az emésztésed!

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://prosztata.blog.hu/api/trackback/id/tr83179545

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Latogato 2007.10.06. 01:28:54

Hát sajnos, ha nagyon sok antibiotikumot beszedtél, akkor nem elég már a bélflóra-barát építőanyagok, akkor már bélmosást kell csinálni sajnos, amit kolonhidroterápiának hívnak és utána minimum 1 évig kell szedni bélbaktériumot, illetve bélflórát építő cseppeket. Nem egyszerű procedúra ez sajnos.

drnéni · http://naturalpatika.echt.hu/drnonatermek/belsoleg/cleanseen 2008.01.16. 19:56:29

Az esetek 80%-ban a betegek teljesen feleleslegesen szednek antibiotikumot.Nem is tudják mennyi kárt okoznak ezzel a szervezetnek.
(sokkal többet,mint hasznot!)
Többek között tönkrteszik a bélflórát és egyéb nyálkahártyák is védtelenek lesznek pl. a gombás fertőzésekkel szemben.
Komolyabb betegség esetén már alig hatnak a legerősebb antibiotikumok, mert a felesleges szedéssel érzéketlenné tettük az egyébbként rajtunk és bennünk lakó bacikat.

csalados 2008.11.23. 11:08:23

Bár elég régi a poszt, csak most találtam rá, ugyanis 3 hónapja prosztatagyulladást (krónikus) diagnosztizáltak nálam csak a tünetek alapján (nem volt laborban kimutatható).
Azóta (sajnos 1 megszakítással) szedem az antibiotikumot és nagyon lassan javul az állapotom.

Jó lenne tudni, hogy volt-e valaki, aki teljesen tünetmentessé vált-e a gyógyszeres kezelés illetve a vitaminok által? Az interneten olvasottak miatt elég szkeptikus vagyok, hogy létezik-e megnyugtató, végleges gyógyód erre a betegségre.

86c 2008.11.25. 18:22:45

el kell hogy keserítselek olyan hogy véglegesen gyógyult állapot nincs. a legjobb elérhető állapotot úgy tudnám jellemezni mint egy vékony damilon való kötéltánc. egy hajszálon múlhat hogy visszatérnek a tüneteid vagy sem. amit tehetsz az hogy antibiotikumokkal kezelnek ha sikerül elérni egy elviselhető szintet az orvos úgyis leáll vele én közel egy évig éltem velük kisebb megszakításokkal. ezt követően pedig mintha mondjuk legalábbis terhes lennél úgy vigyázol magadra nem jársz síelni korcsolyázni vagy ha pedig mégis sokkal jobban felöltözve -mármint alul- mint eddig bármikor is gondoltad volna hogy szükséges lenne. plusz gyógyteákat iszol illetve odafigyelsz arra mit eszel vitaminokat szedsz és megpróbálod savassá tenni a vizeletedet ésszerű határokon belül tőzegáfonyával illetve rengeteg c vitaminnal. én az aszkorbinsav port tudom ajánlani kintről jóval olcsóbban beszerezhető olyan mennyiségekben amire szükséged van. még egy dolog amit én használok az pedig az elektromos melegítőpárna otthon pihenésképpen a hasra helyezni. autóban pedig szigorúan csak ülésfűtéssel. ja kerüld a sok ücsörgést illetve a bringázást már ha tudod-én nem-. no ha ezeket megteszed akkor szerencsés esetben csak annyiszor leszel rosszul ahányszor a feleséged havonta.

hogyisvanez72 2009.01.18. 10:32:01

@86c: Abszolult egyetértek azzal amit leírtál, én is teljsen hasonlóan érzek. Még sima sétához is sokkal jobban felöltözök, mint eddig bármikor (pl. 2 alsógatya, télen "jéger" alsó). Bent a lakásban mindig papucsban vagyok, stb...
Az interneten találtam egy oldalt, ami egy terápiáról beszél, amit brokkoli kúrának hívnak. Jelenleg épp ezt csinálom, és úgy érzem segít. Nem hiszem, hogy a betegséget megszünteti, de szerintem sokat segít az elviselésben és a házas életem is sokkal jobb. Ha valakit érdekel, akkor röviden:
- 250-500g brokkolit 1l vízben 5 percig lefedve főzni
- az eredményt turmixgépben összeturmixolni (kb. 1l)
- reggel és este éhgyomorra 1/2l-t meginni a turmixból
- utána legalább 20 percig semmit nem enni ill. inni
- a fenti eljárást ismételni 7 napig, majd 3 nap szünet
- az eredeti instrukció szerint 3-5 sorozatot csinálni

Remélem van akinek segít, mert akkor már megérte megosztani!

9900jani 2014.05.21. 19:46:10

MOst megoszton a tapasztalataimat, hogy segítségére legyek sorstársaimnak.
Úgy 28 éves koromban volt az első prosztata gyulladásom. Nem kívánom senkinek. Úgy indult, hogy bementem a Pólus Center WC-jébe és akkor éreztem, hogy csíp a vizeletem, kicsit diszkonform érzésem is volt. Vettem gyorsan egy fél liter vizet és megittam. Aztán tovább mentem a munkahelyemre dolgozni. Na ott már mikor elmentem WC-re már a vizelés végén láttam, hogy vér cseppent. Beültem a kocsiba és elindultam a kórházba, ekkor már olyan volt a vizelési ingerem, hogy szinte percenként meg kellett állnom, de nem jött semmi vizelet. A végén a Tahitótfalunál lévő rév WC-jébe könnyítettem magamon, de itt már olyan erős volta fájdalom, hogy szinte ordítottam és csak vércseppek jöttek. Ez a nagy fájdalom után mintha megkönnyebbülés jött volna, beértem a váci kórházba. Na ott nem volt semmi várni kellett vagy 3 órát. Jobb, ha be se mentem volna. Mire sorra kerültem az orvos megkérdezte, hogy miért nem sürgőségire vettek fel? Vizeletminta, végbélvizsgálat minden volt. Kiderült hogy súlyos prosztata gyulladásom volt, de az orvos semmit nem írt fel, hanem tovább küldött az illetékes kórházba. A tünetek másnapra elmúltak maguktól.
Megkérdeztem az orvost, hogy mitől lehet? Erre nem tudott konkrét választ mondani. Megkérdeztem hogyan kerülhetem el? Erre se tudott válaszolni.
Na idő közben volt még egy pár prosztatagyulladásom és megjártam legalább 3 különböző kórházat, és legalább 5 urológust. De egyik se tudott konkrét módszert javasolni. A legutóbbi esetben felírtak cifran-t, ami nem segített, aztán jött a következő amire nem emlékszem , aztán a végén a levoxa, 6 hónapig szedtem antibiotikumot! Ezt tudja a magyar orvostársadalom! Ezt követően a gyomrom tönkrement teljes mértékben!
Olyan súlyos gyomorproblémákkal küszködtem, hogy vissza kellett mennem belgyógyászatra!
Ezt követte a gyomor és végbél tükrözés. Nem folytatom tovább ....
A MEGOLDÁS ami szerintem mindenkit érdekel. Sokat szenvedtem és nem akarom, hogy mások is végig járják ezt az utat.
1.) A prosztata gyulladást nem a fűszeres ételek és az alkohol okozza én már csak tudom! Mivel életemben max 1 liter alkoholt ittam és fűszeres ételektől is világ életemben tartózkodtam mégis gyakran szinte évente előjött!!
Ezt saját tapasztalatból mondom. Mindenki ehet nyugodtan fűszeres ételeket és ihat bort, pálinkát attól biztos nem lesz prosztata gyulladása ez 100%.
2.) A VÍZ! Ez sokat jelent!!! Azt észrevettem, mikor előjöttek  a gyulladásaim kevés vizet ittam!!! Fontos, hogy sok vizet igyunk és tisztítsuk a hólyagot ez nagyon fontos! VIZ, viz viz!!! Talán ez segít kb 70%-ban!! Mindig folyamatosan egy nap elosztva legalább 2 liter folyadék, de a több az jobb.
3.) Az antibiotikumok segítséget nyújtottak, de tönkre vágták a gyomromat. Nem javaslom senkinek se, csak a legvégső esetben!
4.) Megelőzés! Eddig szinte minden évben előjött tavasz környékén és azt mondták hogy ez felfázás. Hát nem hiszem, mivel ahogy én fel vagyok öltözve és ahogy vigyázok magamra kétlem!! A megoldásra akkor jöttem rá mikor kipróbáltam különböző gyógynövényeket. NA ez segített, segített abban, hogy ne legyen többé prosztatagyulladásom.  Ezekre a dolgokra tapasztalati úton jöttem rá igazán értékes információra itt bukkantam rá: http://herbcaps.com/hu_HU/webshop/content/41/prosztata 
itt mindenki elolvashatja a prosztatával kapcsolatos összes információt. 
süti beállítások módosítása