HTML

Prosztata

A krónikus posztatagyulladás megoldása

Friss topikok

  • porte: @higginshu: köszi a megosztást. Segitseg. És azóta mi a helyzet sikerült fenntartani? (2016.03.25. 07:17) Elsavasodott test
  • fitote: Prosztatagyulladás kezelés gyógynövényekkel herbcaps.com/hu_HU/webshop/content/46/prosztatagyulla... (2014.07.19. 21:04) Antibiotikumok, amelyek tönkreteszik a bélflórát
  • fitote: Prosztatagyulladás kezelése gyógynövényekkel herbcaps.com/hu_HU/webshop/content/46/prosztatagyull... (2014.07.19. 21:03) Átlagosnál magasabb potenciál
  • fitote: Prosztatagulladás kezelésére ajánlott gyógynövények listája herbcaps.com/hu_HU/webshop/content/46... (2014.07.19. 21:01) Még mindig C-vitamin
  • 9900jani: A prosztata felépítéséről információk itt: herbcaps.com/hu_HU/webshop/content/41/prosztata (2014.05.28. 12:54) Bevezetés

Még mindig C-vitamin

2007.08.16. 14:49 prosztata.blog.hu

Ha figyelmesen olvassátok a blogot, akkor láthatjátok, hogy a C-vitamin esetében kizárólag grammok-ról beszélek és nem milligrammokról!

Mivel C-vitamin dobozán azt írják, hogy 1g kb. fél teáskanálnyi, így ránézésre belenyúltam egy púpozott teáskanálnyival és így jött ki a kb. 10-20g mennyiség.

Nem lehet túladagolni, így biztosra mentem, csak jótékony hatása van. Szebb lesz a bőr tőle és növeli az energiaszintet is. 10g és 20g között megvan az a mennyiség ami pofonvágja a prosztatagyulladást.
Mindenki olyan mennyiségben szedje, hogy ne fossa össze magát tőle, mint már említettem.

Hát igen, nem olcsó mulatság a prosztatagyulladás, de még mindig olcsóbb, mint egy nőt tartani. :-))))))))))))

95 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://prosztata.blog.hu/api/trackback/id/tr14141579

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tom 2007.08.17. 10:54:00

És voltak irritatív panaszaid is a gyulladás miatt?

Tomi 2007.08.19. 19:21:21

5000 mg = 5 grammot szedek per pillanat és sokkal jobb minden. Az irrítatív panaszok megszüntek, illetve a vizeletsugár is sokkal nagyobb. Ahhoz, hogy eljusson a prosztatához valami nem elég napi 1- 2 g ebben igazad van. Jövő héttől tovább emelem a napi adagot majd. Majd informálak a továbbiakról.

prosztata.blog.hu 2007.08.23. 15:50:21

Nekem néha érzékeny volt a hugycsövem, meg fájdalmas volt a dugás a makkomnál.
Lényeg, hogy szedjétek a C-t. Mindenkinél más panaszsorozatot produkál a gyulladás, igy nem érdemes vele foglalkozni, hogy kinek hol vannak szarabb panaszai. Én az összes tünetet végigprodukáltam, ugyhogy átérzem a helyzeteteket.:-))

T. 2007.08.25. 21:12:35

most teljesen tiszta vagy? szerinted 6000 mg elég?

prosztata.blog.hu 2007.08.27. 12:43:23

80-100% között mozgok, a korábbi 30-40%-hoz képest. Talán elég lehet a 6g, de a 400g-os C-vitamin por nem olyan drága ugyhogy szedjél szerintem többet. Ha nem használ a 6g akkor emeld 12g-re. De vitamincsomag is kell mellé!!

T. 2007.08.27. 18:17:47

Én szedek egy csomó szart még, de ma is egyszerre benyomtam 1500 mg C-ét egyszerre és sokkal jobb a pisilés, mintha semmi bajom nem lenne, szóval felnyomon az adagot jobban. Infomálak majd. Szerintem igazad van :-)
Én szedtem már marha sok mindent, de kevés minden hsaznált ilyen gyorsan..

T. 2007.08.28. 14:49:29

Nem félsz a vesekőtől egyébként? A bőrömön is volt ekcéma, lassan az is lekopik majd. Persze egyszerre nyomon a A,C,E vitaminokat.

prosztata.blog.hu 2007.08.28. 19:19:07

Nem fogsz vesekövet kapni tőle! Ezt a gyógyszeripari lobby terjeszti,hogy ne szedjed, legyél beteg, szedd az ő szarjaikat.Jó üzlet. Referencia: dr.Lenkei könyvei. Ettől a mennyiségtől, már két kősziklának kéne lennie a vesém helyén, ehelyett tök jól érzem magam. Jobban mint a gyulladás előtt.
Ne észnélkül szedjed a A,C,E-t, hanem vegyél előkészített csomagot. A megfelelő arányok nagyon fontosak!

prosztata.blog.hu 2007.09.02. 22:14:01

Na szóval 1 hét után minimálisak a vizelési panaszaim, az ekcéma nagyon szépen eltűnt a kezemről. Most olvastam, hogy a C növeli a fehérvérsejtek számát a szervezetben, magától megöl bizonyos baktériumokat, virusokat. Csupa jó dolgot olvastam róla. Megpróbálom a 9400 mg-ot holnaptól 1 hétig milyen hatása lesz majd...

prosztata.blog.hu 2007.09.12. 15:58:54

Nagyon jó híreim vannak. Kb 1 héttel a megemelt adag után a prostazynt már el tudtam hagyni, nincs semmi irrítatív panaszom. A többi dolog még nem 100 %-as, de ott is lesz majd idővel javulás. Most 11000 mg C vitamin körül szedek. Majd meglátom, hogy növelem-e tovább.

prosztata.blog.hu 2007.09.13. 17:07:42

Örülök a sikerednek! Remélem, hogy mások is kipróbálják a C-vitamin kúrát, látva a te sikeredet is.

A jövőben légyszíves ne a prosztata.blog.hu néven irjál, mert megzavarod az olvasókat!!!!!!!!!
Igy nem fogják tudni, hogy én vagy te irtad a kommentet.

Köszi,
Mégegyszer, örülök a sikerednek!

Látogató 2007.09.14. 12:16:04

Most kb 14200 mg-ra növeltem az adagot. Meglátom milyen hatása lesz egy hét múlva a dolognak. Köszi a tippet. Megmondom öszintén, hogy azt hittem, hogy sose tudom elhagyni a prostazynt, mert megsérült a gólyagnyak és lás csodát lehet nélküle élni.
Majd jelentkezek egy hét múlva.

Látogató 2007.09.15. 20:09:30

Szerinted, hogyha nincsenek nagyon vizelési panaszok, akkor az már hány százalékos gyógyultsági foknak felel meg? Szerinted mennyi idő még, amíg a többi dolog is teljesen Ok lesz, merevedés, illetve az ejakuláció? Ezek még nem tökéletesek teljesen. Ha felnyomon 15-16 g-ra, akkor gyorsabb és hatásosabb lesz a gyógyulás?

prosztata.blog.hu 2007.09.16. 17:41:58

Mivel nem drága por alakban a C-vitamin, igy nyugodtan emelheted ameddig akarod. Nem lehet vele ártani. Úgyhogy próbálgasd. Ez egyénenként változó, hogy kinek mikor jön vissza a férfiassága. Sokszor legutoljára marad, türelem. Az is hullámokban jön vissza. Rendbe jön egy-két napra, majd megint eltűnhet.

Látogató 2007.09.17. 12:35:28

Igen én is így érzem, hogy néha éjszaka van merevedésem 1-2 napig utána sokáig nincs, de már legalább aludni tudok altató nélkül ez is nagy előrelépés, meg hogy nem kell kimenni pisilni éjszaka. Kicsit még türelmesnek kell lenni, de abban is fog történni valami hamarosan szerintem.

Látogató 2007.09.20. 17:42:34

A potencia is mintha "billegne" alakulna, de nem tökéletes még mindig. Irrítativ panaszok azért még maradtak 5 %-ban is sajnos.

prosztata.blog.hu 2007.09.21. 12:05:21

Mit értesz irritatív panasz alatt?

Látogató 2007.09.21. 13:38:33

Irritatív panasz= amikor vizelési ingered van és csak mondjuk a normális vizelet 5 %-a jönn ki belőled. Orvosi szakkifejezés erre a dologra. Ezt értem alatta. Ja, de a sperma mennyisége mintha nőne nem is kicsit, de a férfi erő elég gyenge. Most 15700 mg-ot szedek folyamatosan, ennyire állok be a következő két-három hétre, de ha sokat tudok inni, akkor megpróbálom a 200000 mg-ot is majd.

prosztata.blog.hu 2007.09.21. 15:52:45

Ja, értem. Volt nekem is, az múlt el legelőszőr. Először a pisilés állt helyre. Utána szép sorjában a többi. A pisilés is hullámzóan kezdett javulni.
Van amikor hirtelen tök jó lesz minden és utána megint kurva szar az egész. De utána, amikor már ismét jobb lesz már sokkal jobb lesz, mint az előző "csúcspont".

Látogató 2007.09.21. 16:22:42

Ja akkor hasonlóak a tünetek, nekem is ez jött rendbe először. Most is nem mindig nagysugárú a pisilés, de azért egész jó. A stressz az biztos nem tesz jót ennek a dolognak. Sajnos az ekcéma is visszajött a kezemre, de legalább nem gennyzik és nem annyi jött vissza, mint múltkor volt... Olyan kemény gyulladásom nem lehet, mivel tudok már lassan magamtól aludni, úgye ha be vagy gyulladva, akkor a szervezet állandóan "stresszbe " van tartva és nem tudsz megfelelően aludni sem. Akkor még mennyi idő szerinted?

prosztata.blog.hu 2007.09.22. 15:21:23

Valamelyik már említett vitamincsomagot is szeded??
Azért fontos, hogy a vitamincsomagot szedjed és ne önkényesen össze-vissza, mert az megfelelő arányban tartalmazza a vitaminokat+ásványi anyagokat+nyomelemeket!

Látogató 2007.09.25. 12:49:51

Szedek vitamint október 1-től áttérek arra amit ajánlottál majd.

Látogató 2007.09.26. 17:51:45

Azért itt el szeretném mondani, hogyha valakivel beszedetnek antibiotikumot fél évig, akkor azoknak a vitamimcsomag önmagában nem elég, mivel teljesen szétmegy az immunrendszerük az antibiotikum szedés közben.

prosztata.blog.hu 2007.09.27. 12:02:03

Olvasd már el légyszíves dr.Lenkei könyveit, ennek tudatában nem írnál ekkora marhaságokat. A vitaminoknak pont az egyik hatásuk, hogy nagymértékben erősítik az immunrendszert.

Látogató 2007.09.27. 14:17:02

Szerintem ez nem marhaság. Aki fél évig antibiotikumokon él annak szétmegy a bélflórája teljesen ez sajnos tapasztalat..... Azt meg rendbe kell tenni, hogy ne legyen mindenfajta baktérium a prosztatában-
Ugye a modern urológia csak a 4-6 hetes antibiotikum kúrákat ismeri sajnos. Nem is lenne adni egy szemet sem, inkább vitaminokkal kellene kezelni az embereket helyből. na így pontos a dolog.

prosztata.blog.hu 2007.09.28. 11:00:14

Tehát, hogy világos legyen. A vitaminok annyira meg tudják erősíteni az immunrendszert, hogy én mióta szedem őket nem voltam megfázva és az influenza is nagyívben elkerült. Pedig a környezetemben mindig fertőzött valaki. A vitaminok előtt 2-3 havonta volt valamilyen nyavajám.
Namost, azért mert az antibiotikum tönkretette a bélflórádat, azért még a vitaminok hatnak és mivel hatnak ezért megerősítik az immunrendszert.
Én is szedtem anibiotikumot, mint a gyerekek a cukrot, aztán szart se ért. Nem is tudom, minek irják fel, ha nincsen benne baktérium. Vagy ha volt, akkor sem gyógyul meg tőle.

Látogató 2007.09.29. 16:42:10

Na akkor egyetértünk :-)
A bélflórám rendben van szerencsére már :-)
Rendelek majd a szuper erős vitaminból is, amit ajánlottál és jövő hét utántól azt is fogom szedni majd a C vitamin mellett. Szerintem 2-3 hét és még jobban leszek majd, nagyon bizakodó vagyok :-) Sajnos a vitamint csak interneten keresztül tudom megvenni, mivel külföldön vagyok szinte mindig. Majd jelentkezek jöv héten is, hol tartok a process-ban.

Latogato 2007.10.01. 14:50:09

Megvettem a legerosebb vitamint, matol szedem.

prosztata.blog.hu 2007.10.02. 12:56:48

Kiváncsian várom a fejleményeket.

Latogato 2007.10.02. 16:59:48

Bar kaptam immunerosito injekciokat is kozben, de ugy tunik mintha beindulna az ejszakai merevedes is mar. Szoval nincs sok vissza. De elegge meghajt engem ez a sok vitamin, remelem erted, hogy hogyan. A pisiles, az ekcema szinte tokeletes szintet uti meg. Na majd jelentkezek egy het mulva.

Latogato 2007.10.02. 17:01:22

Kerdes:
Akkor szedem a vitamint, a C vitamint, az E vitamint, cinket, Ezustcseppet, meg valamit esetleg?

prosztata.blog.hu 2007.10.02. 20:44:35

Futás, alhasi hasizmok mozgatása, hogy a vérkeringés jól be tudja vinni a vitaminokat a sejtekhez.

latogato 2007.10.02. 21:22:38

Én ezekkel várok még egy kicsit,amíg nem lesz jobb a helyzet, mivel a futás engem egyszer úgy begyullasztott, mint a huzat. Valami vitamint még mondtál a zink mellett, mi az? Remélem más is tanul a levelezésünkből és használni fogja ezeket, mint antibiotikummal tömi magát a semmiért sok pénzért...

prosztata.blog.hu 2007.10.03. 11:58:37

Szelén

Latogato 2007.10.03. 12:56:43

Abbol milyen mennyiseget kell nyomni?
Kaphato az is a Doki boltokban?

Latogato 2007.10.03. 13:44:23

Nagyon hajtanak a dolgok, szerintem ezt sokaig nem lehet birni :-(

country 2007.10.03. 23:07:47

nekem amikor igazán bedurvult a gyulladás ráment az emésztésemre is /nem, nem az antibiotikum volt akkor még az ok/ és állandó hasmenésszerű bizonytalan érzésem folyós állagú székletem volt.

prosztata.blog.hu 2007.10.04. 11:25:07

A szelént a vitaminkiraly.hu -nál tudod megvenni.
A sok C- vitamin fosat kb 5g felett(változó lehet), de alapból a gyulladástól nekem is eléggé folyós volt a kakim + fingós is lettem. Majd elmúlik. Állítólag ez azért van, mert a 2.csakra nem működik rendesen ilyenkor és ez okozza a bélproblémákat is. az életenergia nem áramlik úgy azokon a területeken.

Latogato 2007.10.04. 11:50:31

Hala egnek ma egy kicsit alabbhagyott a megprobaltatas, de a tegnapi nap szornyu volt. Jobban szet kell osztani a vitaminokat. 5-6 orankent kell csak beszedni oket.

Latogato 2007.10.04. 12:07:31

Szelenbol milyen mennyiseget kell szedni? Hany mg-ot?

prosztata.blog.hu 2007.10.05. 11:30:44

Szelénből napi egy szem.
A vitamincsomagban lévő vitaminokat EGYÜTT kell beszedni! Egymást erősítő hatásuk miatt, ha nem igy teszel hiányt okoznak a másik vitaminból! lásd a dr.Lenkei könyvét

Latogato 2007.10.05. 11:51:21

Koszi, akkor holnap megveszem azt is. Napi 100 mg zinket is szedek kozben. Szornyen hajt ez a dolog reggelente. Remelem eleg lesz meg oktober vegeig szedni ezeket a vitaminokat. C vitamin majdnem napi 200000 mg-ot nyomok. Majd meglatjuk milyen hatassal lesz ram oktober vegeig a dolog majd.

prosztata.blog.hu 2007.10.05. 16:22:40

Cinkből és Szelénből elég napi 1-1 szem! A C-vitamint azt oszd el jó sok felé (6x3g), hogy ne fossason annyira. A vitamincsomag 2500mg-t tartalmaz ezt is kalkuláld bele. Én is 20-30g között szedtem a C-t, de szerintem elég lesz a 10g-is, ha már nem olyan gyulladt a prosztata. És jó SOK folyadék!
Nekem a közérzetem nagyon jó lett a vitamincsomagtól. Neked milyen a közérzeted tőle? Javult?

Latogato 2007.10.06. 00:38:58

Szedtem macskakarmot is, de azt is elhagyom most és csak a vitaminokra fogok koncentrálni. Engem nem fosat meg csak nagyon sokat kell kis adagban kakilnom, emiatt előjön az aranyerem, illetve nagyon megfingat a dolog. A C vitamint én is eszméletlen mennyiségben akarom nyomni majd. Nekem az a bajom, hogy a spermámban mindig van szinte baktérium nem nagy csiraszámban, de van benne és ez ugye inkább ondóhólyag-gyulladás, ami még nehezebben elérhető, mint a prosztata, azért kell nagyon nagy mennyiségben nyomni a C-ét. Az első hét az szörnyű volt, de majd hozzászokik a szervezet, de sajnos ezt a gyulladást csak kemény módszerekkel lehet kitni az ember életéből, hogyha csak szedegetsz valamit az semmit sem ér.

Latogato 2007.10.06. 13:14:30

Akkor ennek az egész folyamatnak az a lényege, hogy a szervezetet fel kell tölteni megfelelő mennyiségű antioxidánssal, hogy utána a gyulladásra való hajlama az embernek nullára csökkenjen?

prosztata.blog.hu 2007.10.06. 14:01:32

A lényeg az, hogy a betegségek jó nagy hányada vitamin és ásványi anyag hiányra vezethető vissza.
A macskakarmot én is szedtem, ez is macskaszart sem ért. A szelén egyébként a herékben és az ondóhólyagban található nagy mennyiségben. Ezek szerint nagy szükséged lenne rá.
Ezüstcsepp a baktériumra???

Latogato 2007.10.06. 19:19:08

Ja azt is szedem, és most elkezdek szedni citrocseppet is. Az nagyon jó az egésznek is. Plusz feketeáfonyát is elkezdek szedni majd.

Latogato 2007.10.10. 14:51:15

Sajnos nagyon rossz hatassal van ram a 23000 mg C vitamin, igy holnaptol visszamegyek napi 12000 mg-ra, inkabb szedem tovabb, mint hogy megkinozzon mindennap ennyire.

prosztata.blog.hu 2007.10.11. 11:18:17

Nagyon helyes, mindenkinek más és más az egyéni tűrésszintje. Kínozni nem kell magad. Szerintem te már feltöltődhettél a C-vel mert már nem tud hova felszívóni. Álljál be 10g-re.

Latogato 2007.10.11. 13:19:01

Az volt a baj, hogy egyszerre kb 8 grammot szedtem be, jobban szet kell osztani a dolgot. Ma ugyeltem erre es nincsenek ilyen panaszaim a 12 g-nal nem lesz semmi bajom szerintem. Ezt kell szednem szerintem meg egy-ket honapot mindenkeppen ahogy latom.

flower 2007.10.11. 19:24:40

Sziasztok! En 4 eve szenvedek ettol a nyavalyatol. Higgyetek el, a magas dozisu vitamintol nem mulik el el a gyulladas. Merseklodik az igaz, meg jobban tudtok vizelni, de nem mulik el! En mar rengeteg C vitamint beszedtem. Menjetek el homeopatias orvoshoz, azaz egyetlen remenyetek.(Remenyunk.) Jobbulast!

Latogato 2007.10.12. 09:16:58

A C vitamin azert fontos, hogyha meggyogyultal ne gyulladjal vissza egy nagyobb stressz, vagy valamilyen negativ elmeny hatasara. En mar majdnem meggyogyultam es sokat idegeskedtem 2-3 honapig es megint visszaestem. Ahhoz, hogy a gyulladas elmuljon tele kell magadat nyomatni Gynevac, illetve mas immunerosito injekciokkal. Maskepp tenyleg nem lehet ebbol kijonni. A szajon at szedheto dolgok ezt onmagaban nem gyogyitjak meg, es nagyon nehezen hatnak a prosztatanal.

flower 2007.10.12. 15:47:49

Hi! Egy masik forumon is azt fujom, hogy a prosztataban korokozo van. Ezt az immunrendszernek le kell kuzdenie. Mindenfajta immunerosites javulast hoz. De ezt sokaig kell csinalni.
Pl. nem szabad olyan elethelyzeteket teremteni, ami az immunrendszert lenyomja, mert a korokozok talpra allnak. Ilyen a Candida gomba. Opportunista korokozok, azaz az immunrendszer atmeneti gyengeseget kihasznalva szaporodnak. Pl. a testepites is egy oriasi stressz. A ver aminosavtartalma drasztikusan lecsokken, amit az immunrendszer nagyon megerez.(A vercukorszinteses is rossz.) Pl. a glutaminsav hianya nagyon problemas. Nem tudom hanyan sportoltok itt erosen, de aki ezt teszi, biztosan erezte mar hogy edzes utan rosszabb a helyzet. Olvassatok sokat hogy mi erositi az immunrendszert, mert az hoz javulast.
Tudjatok hogy a rendszertelen \\\"hulladekeves\\\" is immunstresszelo. A meregtelenites is nagyon fontos. Az elhizas is rizikofaktor, mert a ver es nyirokkeringesre is rossz hatassal van.
Nezzetek utana a Candida tema korul. A nok legalabb annyi szazaleka kuszkodnek nogyogyi problemakkal mint a ferfiak a prosztatajukkal.
Ok eskuszenk a Candida jelenletere. Naluk ki is lehet mutatni konnyen.( De nem javulnak, mert a belben nem tudjak visszaszoritani.)
Az orvosok azt mondjak: nem a gombatol van.
Akkor mitol konyorgom! Mondjak akkor meg es gyogyitsak meg a francba. Amig van lathato problema, azt hozzuk helyre es utan menjunk tovabb.
Na ennyi, egy kicsit hosszura sikerult. Ciao mindenkinek.

prosztata.blog.hu 2007.10.13. 13:22:03

Hát nálam gyúrás után mindig kangöcs volt, nem hogy rosszabb lett volna! A prosztatám meg akkor gyulladt be amikor se stressz nem volt az életemben és évek óta nem sportoltam semmit sem. Ugyhogy ez sem igaz.

Latogato 2007.10.13. 19:29:52

Szerintem, ha rendben van az immunrendszered es nem vagy gyulladasra hajlamod, akkor tenyleg jo a mozgas, de ha nincs rendben, akkor gyullaszt, mint a franc szerintem.

prosztata.blog.hu 2007.10.13. 21:36:33

Pedig én gyulladásra hajlamos vagyok: kivették a vakbelem és 2x a manduláimat.

Latogato 2007.10.16. 17:59:39

Jo de a prosztatagyulladast altalaban bakteriumok okozzak, amihez tenyleg eros immunrendszer kell, hogy eltunjenek onnan....

prosztata.blog.hu 2007.10.17. 13:01:31

Azt azért nem mondanám, hogy általában. Két fajtája létezik: a bakteriális és a nem bakteriális. Nekem 10 évig volt begyulladva és nem volt benne baci. A tiédből melyiket tenyésztették ki?

Latogato 2007.10.17. 17:02:50

Nekem volt mar minden. Mondjuk most mar a csiraszam 10 az otodiken alatt van ami nem egy eros gyulladas, ha jol tudom. COLI, ENTEROCOCCUS, KLEBSIELLA, PROTEUS, STAPHILOCOCCUS. de ugye a panaszok az erdekesek, nem az hogy mit tudunk adott pillanatban kitenyeszteni a spermabol...
Amit irtam a stressz az nagyon nem tesz jot nekem... Sajnos most nem vagyok a legjobban szerintem, de majd feltunningolom magamat.

86c 2007.10.17. 17:47:07

hááát öregem jól bírod, nekem legfeljebb 10 a harmadikon volt e-coli és enterococcus de én akkor már fetrengtem kínomban. nyílván egyénenként más és más, de nekem most az utobbi labor 10 a másodikon volt és még mindig nem érzem százasnak a helyzetet.

Latogato 2007.10.17. 18:38:44

Mert milyen panaszaid voltak/vannak? Ugye nem antibiotikummal tomod magadat?

86c 2007.10.18. 09:34:16

az összes klasszikus tünetem megvolt azon kívűl hogy a szexxel gondjaim nem voltak, vizelési problémák, állandósult rosszullét, levertség mindenféle medence és gáttájéki fájdalom, felborult emésztés /nem a gyógyszertől/. az egészben az általános közérzet volt/van a legzavaróbb. egyébként pedig természetesen szedek étrendkiegészítőket, gyógyteákat de azt erősen túlzónak találom, hogy egy gyulladt bakteriális fertőzést csak immunerősítéssel lehetne gyógyítani.

Latogato 2007.10.18. 10:43:35

Az immunerositesnel ne csak vitaminokra gondoljal, egy csomo ilyen szer van erre amig orvossagok, van a gyenvac injekcio ami nagyon jo, ha egy csomot magadba nyomatsz. Onmagaban a vitamin az semmi szerintem erre. Akkor Neked szerintem nincs eros gyulladasod elhiheted... Probald meg a C vitamint nagyon gyorsan fog hatni Nalad is es akkor rendben leszel kb 2 het alatt.

prosztata.blog.hu 2007.10.18. 13:04:23

A levertség nálam is állandó volt, tönkrebaszta az egész életem, semmi aktivat nem tudtam csinálni. A bacira meg jó sok ezüsttcsepp!!!! Irtja a candidát is.

Latogato 2007.10.18. 13:42:10

citrocsepp is nagyon jo ez a neve, plusz feketeafonya, esetleg propolisz meg ra...

Éva a testszobrász · http://www.cellulitisz.blog.hu 2007.10.20. 00:05:31

Nos nekem nem lesz ilyen betegségem, de a c vitamin fogyasztást nem lehet túlzásba vinni. Szentgyörgyi is kilószám ette, azért volt egészséges 90 felett is.
A prosztatabántalmakra a paradicsom nagymértékű fogyasztását ajánlják még, a benne levő likopin miatt.
Jó egészséget Nektek!

Attila 2008.05.22. 13:39:26

Szaasztok!
Véletlen rátaláltam erre a blog ra. Ki akarom próbálni én is a több grammos c-vitamin szedést. De a patikában és máshol is elzavartak h napi 1000mg nál többet nem merjek beszedi naponta. Vesekő, meg egészséges embernek felesleges, satöbbi..most akkor kinek higgyek?

prosztata.blog.hu 2008.05.26. 15:57:10

Kedves Attila!

Sokan vannak ezzel a kérdéssel.
A válasz megtalálod a dr.Lenkei-nél kapható könyvekben.
Nekem sem lett semmi bajom a nagy mennyiségű C-vitaminból, sőt azóta nem is voltam beteg. Megúsztam az influenza járványt is.
úgyhogy csak bátran.

2008.07.16. 09:07:59

Biztos, hogy nincs vitaminkereskedésed ?

twix84 2008.07.23. 13:32:31

Sziasztok!flower irta h ö 4 éve küzd evvel,szedett magas dózisú vitaminokat és neki nem vált be,h nem gyógyit ki ebböl az állapotból.igaz ez?én különben próbálkoztam a homeopátiával 3 hónapon keresztül,de nem vált be,söt még rosszabb is lett töle

hogyisvanez72 2009.01.18. 10:42:04

Hát a magam részéről elég undorítónak tartom ezt a nagyonis "reklámszagú" posztot.
Ez egy nagyon kellemetlen, lelket és testet egyaránt megviselő betegség és itt rengetegen apró üzletet vagy látogatottság emelést akarnak csinálni belőle.

prosztata.blog.hu 2009.01.22. 19:59:16

@hogyisvanez72: Egyetértek Veled, töröltem is a reklámokat!

Crooked Poker Dealer 2009.01.26. 10:58:26

Hosszú távon kinek vált be a megadózisú c-vitamin kúra?

Krampusz2 2009.03.15. 07:35:57

Sziasztok! Nekem néhány éve volt egy felfázásom azóta elő-elő jön a prosztata gond. Orvoshoz jártam vele vagy 3 alkalommal. Benyomtak egy adag antibiotikumot de csak ideiglenesen lettem jobban. Akkor kezdtem el füzike tablettát szedni meg tökmagot stb. Ettől úgymond tünetmentes lettem. Aztán kiderült hogy candidás vagyok. A diéta sokat segített, akkor nem olyan könnyen gyulladt be ott alul. Csak lefogy tőle az ember, kevesebb energiád lesz a libidó csökken...

Próbálkoztam a Kegel gyakorlatokkal. Ezt mindenkinek ajánlom!! Igazándiból írás nem sok van róla így csak izom megfeszítéseket elengedéseket gyakorlok. NA, mégis van valami:
www.askmen.com/dating/love_tip_60/67_love_tip.html
Ez sokat segít!

NEm rég találtam rá az oldalra és gondoltam nincs mit vesztenem kipróbálom a vitaminokat. Sima gyógyszertári multivitamint már régóta szedek, most vettem mellé 100mg-os E-vitamint és halolaj kapszulát. C-vitaminos fokhagyma kapszulával próbáltam. Határozottan jó volt. Közben beszereztem a vitaminkirálytól a többi a prosztata.blog.hu által javasolt cuccokat. Mától váltok rá és meglátjuk mi lesz. A C-vitamint már kipróbáltam. Reggel-este 1-1g az eddig szedettek mellé. Nagyon határozott javulás! Köszi hogy megosztottátok tapasztalataitokat és ezzel segítettetek rajtam is. :-)

barkooo 2009.03.15. 13:31:51

Nem igazán élnek mostanság prosztatás fórumok, amit megmondom őszintén eléggé csodállok, ugyanis részermről a krónikus prosztatagyulladást kb a megrokkanás állapotához tudnám hasonlítani. Jobban ki tudnék békülni a helyzetemmel, ha a lábamat térd alatt levágta volna a villamos, vagy mondjuk tüdőembóliám, etc. lenne. Megbetegedésem előtt(most 23 vagyok-kb 4 hónapja van gyulladásom) nem is hallottam, hogy ilyen létezik. Hallottam mindenféle nemibetegségről, hererákról, hugyhólyaggyulladásról,hugycsőgyulladásról,herviszérről, heresérvről,még olyat is láttam az interneten aki két pénisszel született,magáról a prosztatagyulladásról is, de, hogy ez ilyen lehet, és így megkeserítheti az életet, arról nem. A fájdalmat magát szarnám is le, ha fáj, fáj, kit érdekel. De, hogy ilyen fiatalon félig impotens lettem, és a szexet gyakorlatilag egyáltalán nem kívánom,ez brutális. Lehet, hogy ez csak az én lelkemet viselte meg ennyire, vagy ha már feleségem, családom lenne, nem lenne ekkora teher, de most ott tartok, hogy 4 féle gyógyszert írt föl a pszichiáter. Nem tudom, hogy hogy fogok így normális életet élni, családot alapítani, mert ezt így elég kevés nő fogja hosszú távon tolerállni. Érzek egyébként javulást, már hónapok óta szedek antibiotikumot, per pillanat nem nagyon vannak fájdalmaim, de a libidomban, semmi javulás nem volt. Az egészben ráadásul az a komikus, hogy mindenféle előjel nélkül jött..Se felfázás, se akut prosztatitisz, semmi... Egyszer csak azt vettem észre, hogy elment a libidom, és szinte alig van merevedésem, holott előtte napi 2 szex, vagy maszti mindig meg volt.
A vitaminokhoz, és antibiotikumokhoz annyit kívánnék hozzáfűzni, hogy ez nagy eséllyel lehet autoimmun betegség is. Ahol meg nem mutatnak ki kórokozót, ott meg pláne, és ott meg aztán nem sokat ér az antibiotikum, és a vitamin. Most ott tartok, hogy épp keresem, hogy mit kezdjek így az életemmel. Mert elvileg nagy százalékban elmúlik a betegeknél, de ha 6-8-12 évig is élnem kell ezzel, hát akkor nem tudom mi a szart kezdjek magammal.

Krampusz2 2009.03.16. 19:37:04

barkooo, próbáld ki a Kegel gyakorlatokat! Sokat fog segíteni, erősíteni pont ott ahol kell. Mondjuk naponta 3 alkalommal vagy 20-30x megmozgatod az izmokat és máris jobb lesz. Nekem a sok tökmag(olaj) és/vagy halolaj kapszula segít. Próbáld ki!

Krampusz2 2009.03.17. 22:53:50

Nekem is kezdenek nátha szerű tüneteim lenni. A c-vitamin bevétele után érzem elsősorban. Ez meg hogy lehet és mitől van? Kb. 3-4 g mennyiséget szedek/nap. Régebben amikor még szedtem, a grapefruit mag kivonattól ugyanez volt (megvizsgáltak, nem vagyok rá allergiás).

Hullanak a bacik és a méreganyagjaikkal bekerülnek a véráramba?

Ami még fura, hogy az első adag vitamin királyos "Standard Plusz vitamincsomagtól" kába voltam egy teljes napig.

prosztata.blog.hu 2009.04.06. 19:04:04

@Krampusz2: Nagyon fontos tudni, hogy amikor elkezditek a vitaminokat szedni, akkor bizonyos kellemetlen tünneteket elő fognak hozni. Ez mindenkinél igy van. Nem kell megijedni! Lehet, hogy átmenetileg rosszabnak fogod érzni a prosztatádat. Ez normális. De, pont ilyenkor nem szabad abbahagyni.

Amikor én elkezdtem szedni a nagy dózisú C-vitamint, megfázási tüneteket hozott elő és a könyökömön ekcéma alakult ki. De, hamarosan elmúltak és éveken keresztül megfázva sem voltam.
Ennit a C-vitaminról.

prosztata.blog.hu 2009.04.06. 19:10:07

@barkooo: Mit kerestél egy pszihiáternél a prosztatagyulladással???

prosztata.blog.hu 2009.04.06. 19:12:12

@Krampusz2: Én voltam férfi intimtornán és tényleg használ!!!

Krampusz2 2009.04.07. 22:53:22

Most már elég jól érzem magam. Az "állóképesség", a libidó is nagyon sokat javult. Az intim torna pedig -ami nálam szimpla izomösszehúzásokból áll- szó szerint élvezetesebbé teszi a szexet. Már tornázni is merek (felülések stb.) és minden ok. Eddig mindig, pár napon belül bedurrant a prosztatám....

Holistic 2009.04.15. 10:36:47

Sziasztok! Köszönöm az őszinteségeteket. Igaz ugyan, hogy én nem vagyok prosztatás, de sok érdekességet találtam a honlapon, ami nálunk is jól jöhet. Ezért leírom nektek a saját kikutatott kincseimet és eredményeinket.
Nő révén nekem is volt candidám, és majdnem bele is pusztultam. Semmi erőnlét, állandó fáradékonyság, és a gombák által termelt mérgek és azok hatásai, nátha "szerű" váladék, orrdugulás, dobhártyabehúzódás, torokfájás, savasodás, meg minden amit akartok, amivel sem a háziorvos, sem a fülorrgégész nem tudott mit tenni. Egy kísérletező állatorvoshoz kerülve közölte velem, hogy mindez csak akkor fog változni, ha a táptalaját a dolgoknak megváltoztatjuk, hogy ezeknek a mikrolényeknek ne legyen életterük. Így miután a vérvételemből kiderült hogy 3 keresztes vagyok és a 4. a halál stádiuma, nem sokat kötekedtem, azt ettem, és azt nem, amit mondott. 6 hónapig teljesen szigorúan, és újabb 6 hónapig kicsit bővítve. (Semmi élesztős, semmi cukros, semmi ecetes, semmi alkoholos, hús alig és csak néhány és nagyon ritkán.... tisztítóteák, víz, és az elején gombaölő gyógyszerek, amit a háziorvos írt fe hozzá, valamint reflexzónamasszázs (talpmasszázs)). Ezalatt sokmindent elolvastam és megtanultam. Ajánlom mindegyikőtök figyelmébe a Cukor blues c. könyvet és A tested vízért kiált c. könyvet. Igazán olvasmányosak. (Nincs könyvesboltunk. :-) )
És hogy valami konkrét hasznotok is lehessen a prosztatátokkal kapcsolatban nemrég felfedeztem valami igazi kincset:
www.avivamodszer.hu Nekem a pre mensturációs szindrómáimat tette helyre ez a néha elvégzett "mozgás" (mondhatjuk mirigytorna), amit azóta nemigen végeztem, de a helyzet tökéletes. Kiderült, hogy a férfiak részére is vannak speciális gyakorlatok, és állítólag hatékonyak. A módszer lényege, hogy ezek nem a váz- és izomrendszerre ható mozgások, mint a legtöbb sportnál v. tornánál, hanem spediálisan a hormontermelő mirigyekre ható mozdulatsorok. Mint tudjuk szervezetünk működését többnyire a hormonok irányítják, és ha ezekre nekünk magyunknak is van akaratlagos ráhatásunk (ilyen gyakorlatokkal ha pontosan azt és úgy csináljuk), akkor talán jobban irányíthatjuk saját létezésünket. A gyakorlatok és a hozzá tartozó anyagok (könyv, spediális zenei cd) kizárólag ettől a hölgytől lehetséges, ő Magyarországon az egyetlen engedélyezett diplomás oktató, aki ezt oktathatja. Találkoztam ott együtt jött párokkal is, akik a babatervezés miatt együtt voltak. Egyébként a női és férfi 1 napos tanfolyamok külön vannak. Akinek pedig van esetleg menstruációs fájdalmaktól szenvedő párja, vagy gyermeke, annak is tökéletes lehet, jobb mint a nem akarok tudni semmiről fájdalom megszűntető vegyi pirulák.... :-)
Jobbulást mindenkinek.

barkooo 2009.04.15. 19:35:20

Mit nem értesz ezen? Kiakadtam, hogy 23 évesen gyakorlatilag nincs potenciám, és nem sok esélyem van így csajozni, pláne, hogy később a bnőm is kidobott.

Krampusz2 2009.04.18. 23:26:06

barkooo, próbálj már meg benyomni naponta vagy 100 g tökmagot.

Krampusz2 2009.04.18. 23:27:06

Amúgy vitaminokat szedsz?

barkooo 2009.04.24. 13:05:52

Egyelőre nem, azért az antibiotikumkúra is drága volt. Szerinted érdemes befektetni ebbe a vitamin dologba? Nyárra terveztem, hogy elkezdem. Egyébként az az érdekes, hogy száz százalékosan egészséges vagyok, alig vagyok beteg, jó testi adottságaim vannak, nem is értem, hogy hogy jöhetett ez ki rajtam.
üdv:
b.

Krampusz2 2009.04.25. 08:54:11

Hát, én nem bántam meg a multivitamin meg a c-vitamin vásárlást sem. Ahogy itt írták, szelént és cinket is szedek mellé. Nagyon sokat használt! Amúgy nekem (a kaja melletti) napi 2-3g C is elég. Ha valami gyanúsat érzek akkor meg mehet be a nagyobb dózis, persze több részletben. Döbbenetes, hogy 1-2 órán belül helyretesz!
Az is könnyen lehet hogy az antibiotikum kúra candidássá tett ami meg ráment a prosztatádra.

prosztata.blog.hu 2009.04.26. 19:52:31

Azóta találtam, egy jobbnak tűnő vitaminkészítményt. Ez folyékony állapotban tartalmazza a vitaminokat, igy azok jobban feltudnak szívodni. Most már én is ezt szedem.
Itt tudjátok megvenni: www.jokozerzetkozpont.hu/

prosztata.blog.hu 2009.04.26. 19:59:15

@barkooo: Nekem sem állt a farkam 10 éven át rendesen. Ez nem ok arra, hogy pszihiáternek nevezett kóklerekhez forduljon az ember. Ezek még nem gyógyítottak meg senkit sem, maximum legyógyszerezik az embereket.
Ha követed a tanácsainkat, akkor javulni fogsz és még sok egyébb pozitív változást fogsz magadon észrevenni. Nem érdemes várni. Én már kitapostam nektek az utat, csak rá kell lépni.:-)

Krampusz2 2009.04.27. 17:18:47

Köszi prosztata.blog.hu, hálásak is vagyunk érte. :) A folyékony vitaminból melyiket szeded? Én a vitaminkirályos régi fajta standard plusz-t. Az viszonylag olcsó és abban is elég nagy dózis van. Miért jobb ez? Mert hogy egész napra elosztogatod, így egyenletesebb? Vagy mert hogy természetes anyagokból vonják ki?

prosztata.blog.hu 2009.05.01. 15:38:50

@Krampusz2: Köszönöm az elismerést. Örülök, ha segíthetek a sorstársaimnak.
A folyékony vitamin garantáltan fel tud szívódni az emésztőrenszerben. Igy semmi sem fog kárba veszni belőle. Személyes tapasztalatom, hogy sokszor a székletemben találtam vitamin tabletta darabokat. Ez azt jelenti, hogy nem minden esteben szívodnak fel a tabletták. Ez egyénenként változó lehet. Mióta a folyékonyat szedem sokkal jobban érzem magam. Ez is azt bizonyítja, hogy jobban felszívódik. Az sem egy utolsó szempont, hogy természetes anyagokból van kivonva + az egyenletes eloszlás sem. De hát ezt mindenkinek meg kell tapasztalnia. Én a közepest szedem. Kezdők kezjék az alap csomaggal, majd egy két hónap múlva jöhet a közepes. Csak fokozatosan, nem győzöm elégszer leírni.

andre3000 2009.07.22. 20:20:34

Szívesen venném ha valaki tanácsot adna nekem.
Kb. 1 éve kezdődött. az 5. urológus derítette ki , hogy voltaképpen mi a bajom. Megközelítőleg 200 000 ft ment el a dokikra és gyógyszerekre amíg megtaláltam őt. Dr. Pánovics József is the King!!

Itt van néhány doki aki le se szart: az egész Mester utcai urológiai rendelő...aki infót kér, levélben megteheti


Most úgy néz ki, hogy a tripper(amit azóta sem derült ki, hogy kaphattam el, ill. kitől) okozott egy hugycsőgyuszit, majd az tovább vándorolt a prosztatámhoz, ami ennek folyamán szintén begyulladt.

Mit érdemes szednem? Milyen antibiotikumot szedtek hasonló sorstársaim? (mert ugye it lehet orientálódni, hála a természetnek)Táplálék kiegészítők?

köszönöm,

zsolti790 2012.06.29. 18:53:18

@andre3000: Szia nekem is prosztatagyulladásom van szeretném asegitségesdet kérni mit javasolnál kit keresek fel miylen gyógyszereket szedjek stb

9900jani 2014.05.28. 12:51:08

A C-vitamin hatásos rövid távon, de a gyomrot kikészíti a magas dózis. Hatásos információk a gyulladás megelőzéséről
herbcaps.com/hu_HU/webshop/content/27/prosztatagyulladas-prosztatitisz-prostatitis

fitote 2014.07.19. 21:01:36

Prosztatagulladás kezelésére ajánlott gyógynövények listája

herbcaps.com/hu_HU/webshop/content/46/prosztatagyulladas-kezelese
süti beállítások módosítása