HTML

Prosztata

A krónikus posztatagyulladás megoldása

Friss topikok

  • porte: @higginshu: köszi a megosztást. Segitseg. És azóta mi a helyzet sikerült fenntartani? (2016.03.25. 07:17) Elsavasodott test
  • fitote: Prosztatagyulladás kezelés gyógynövényekkel herbcaps.com/hu_HU/webshop/content/46/prosztatagyulla... (2014.07.19. 21:04) Antibiotikumok, amelyek tönkreteszik a bélflórát
  • fitote: Prosztatagyulladás kezelése gyógynövényekkel herbcaps.com/hu_HU/webshop/content/46/prosztatagyull... (2014.07.19. 21:03) Átlagosnál magasabb potenciál
  • fitote: Prosztatagulladás kezelésére ajánlott gyógynövények listája herbcaps.com/hu_HU/webshop/content/46... (2014.07.19. 21:01) Még mindig C-vitamin
  • 9900jani: A prosztata felépítéséről információk itt: herbcaps.com/hu_HU/webshop/content/41/prosztata (2014.05.28. 12:54) Bevezetés

Kiegészítés a C-vitaminhoz

2007.08.07. 15:51 prosztata.blog.hu

Azért van szükség ilyen nagy adag C-vitaminra, mert nagyon erős immunrendszer erősítő  és  a gyulladás leküzdéséhez erős immunrendszere van szükség. Én 4 hónapig szedtem a 20g körüli mennyiséget és most szedek 5g körül. Február elején kezdtem a C-vitamin kúrát és most nyáron csökkentettem 5g-re a napi adagot, mert feltöltődött a szervezetem és kevesebb mennyiség is meghajtott. Tulajdonképpen feltöltöttem vele a szervezetemet. Lásd : dr. Lenkei könyvei. Egyszeri nagyobb mennyiség nagyon meghajthat (egyénfüggő, én pl. fostam tőle és fingottam is rendesen), ezért kell sok kicsi adagban beszedni.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://prosztata.blog.hu/api/trackback/id/tr40134531

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása