HTML

Prosztata

A krónikus posztatagyulladás megoldása

Friss topikok

  • porte: @higginshu: köszi a megosztást. Segitseg. És azóta mi a helyzet sikerült fenntartani? (2016.03.25. 07:17) Elsavasodott test
  • fitote: Prosztatagyulladás kezelés gyógynövényekkel herbcaps.com/hu_HU/webshop/content/46/prosztatagyulla... (2014.07.19. 21:04) Antibiotikumok, amelyek tönkreteszik a bélflórát
  • fitote: Prosztatagyulladás kezelése gyógynövényekkel herbcaps.com/hu_HU/webshop/content/46/prosztatagyull... (2014.07.19. 21:03) Átlagosnál magasabb potenciál
  • fitote: Prosztatagulladás kezelésére ajánlott gyógynövények listája herbcaps.com/hu_HU/webshop/content/46... (2014.07.19. 21:01) Még mindig C-vitamin
  • 9900jani: A prosztata felépítéséről információk itt: herbcaps.com/hu_HU/webshop/content/41/prosztata (2014.05.28. 12:54) Bevezetés

Elsavasodott test

2009.04.26. 20:43 prosztata.blog.hu

Sziasztok!

Régen hallottatok felőlem.

Hát ez azért volt, mert mivel meggyógyultam és a módszeremet itt publikáltam, úgy gondoltam, hogy a dolgomat befejeztem ezzel kapcsolatban.

Hát mégsem.

Úgy gondoltam, hogy teljesen megjavultam. Nem voltak különösebb panaszaim.

A vitaminoktól jó lett a közérzetem, de valahogy sokszor fáradt voltam. 37 évesen ez nem normális jelenség.

Erre egy ismerősöm azt mondta, hogy ez tipikus tünete az elsavasodásnak. A testben az egyoldalú táplálkozás következtében a test különböző részeiben savak rakódnak le.

Ezek a lerakódások okoznak sok krónikus betegséget.

Utána olvastam a témának és úgy döntöttem, hogy az elsavasodottnak tűnő testemet lúgosítani fogom.

Hát láss csodát, néhány hónap múlva szép fokozatosan még jobb lett a prosztatám, elmúlt az állandó fáradságom + az izületi problémáim!

További információt innen tudtattok meg:

 http://www.phcsoda.biz/

Első lépésnek ezt fogyasszátok:

http://www.furedilugos.hu/

Evés előtt és után 1 órával ne fogyasszatok belőle, hogy a gyomorsav ne közömbösítse.

Az első héten napi 1 litert igyatok belőle, utána 2-3 litert naponta.

Fokozatosan vigyétek fel a mennyiséget, mert erőteljes méregtelenítő és savtalanító hatású. A saját érdeketekben mondom. Előjöhetnek régi betegségek, de néhány nap alatt elmúlnak. Nálam is igy volt. Nem kell megijedni, bedurranhat a prosztata ismét, de ez a gyógyulás jele!!!!!

Ha intenzívebb lúgosítást szeretnél,  és van pénzed rá, akkor fogyaszd az innerlight-ot. A fenti linken hozzá is lehet jutni.

Várom a tapasztalataitokat!

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://prosztata.blog.hu/api/trackback/id/tr791088002

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cetz 2010.02.16. 21:26:26

és azóta hoggysmint?

Zekker 2012.06.27. 00:33:56

Szia!

Érdeklődni szeretnék a tapasztalataidról, ill. arról, hogy a panaszaid hogyan vannak?
Én nemrég kezdtem a magas dózisú c-vitamin kúrát, ill. a lúgosítást.

Kösz, Z.

higginshu 2013.07.17. 16:32:03

Hey!

Látom már ez a blog eléggé kihalt.. viszont nekem sokat segitett, és mivel ez az első amit általában a google kidob ezért gondoltam megosztom a tapasztalataimat, hátha segit valakinek is..
nekem sem használt az antibiotikum, ráadásul a rendszeres farokveréstől még rosszabb let az egész.. nagyon kivoltam,..
ezüstcsepptől jobb lett egy darabig.. megfogadtam a tanácsokat amit itt adtatok de nem vittem semmit sem túlzásba.. c-vitamin, multivitaminok, cink, szelén fontos.. szedtem még legyezőpálma kivonatot, amitől sokkal jobb lett hirtelen!
majd lúgositásnak megettem/ittam 2 citromot minden nap + grapefruit magkivonat..
nekem ezek használtak..(lekopogom)
mellesleg 27 vagyok és nekem is ráment erre a kapcsolatom!
sok sikert!!

fitote 2014.07.19. 17:55:42

A prosztatagyulladásra vonatkozóan a legrészletesebb információkat itt találtam meg, mindenkinek ajánlom.

herbcaps.com/hu_HU/webshop/content/27/prosztatagyulladas-prosztatitisz-prostatitis

porte 2016.03.25. 07:17:40

@higginshu: köszi a megosztást. Segitseg. És azóta mi a helyzet sikerült fenntartani?
süti beállítások módosítása