HTML

Prosztata

A krónikus posztatagyulladás megoldása

Friss topikok

  • porte: @higginshu: köszi a megosztást. Segitseg. És azóta mi a helyzet sikerült fenntartani? (2016.03.25. 07:17) Elsavasodott test
  • fitote: Prosztatagyulladás kezelés gyógynövényekkel herbcaps.com/hu_HU/webshop/content/46/prosztatagyulla... (2014.07.19. 21:04) Antibiotikumok, amelyek tönkreteszik a bélflórát
  • fitote: Prosztatagyulladás kezelése gyógynövényekkel herbcaps.com/hu_HU/webshop/content/46/prosztatagyull... (2014.07.19. 21:03) Átlagosnál magasabb potenciál
  • fitote: Prosztatagulladás kezelésére ajánlott gyógynövények listája herbcaps.com/hu_HU/webshop/content/46... (2014.07.19. 21:01) Még mindig C-vitamin
  • 9900jani: A prosztata felépítéséről információk itt: herbcaps.com/hu_HU/webshop/content/41/prosztata (2014.05.28. 12:54) Bevezetés

Átlagosnál magasabb potenciál

2007.09.19. 11:17 prosztata.blog.hu

Tapasztalatom szerint azoknál a férfiaknál alakul ki az ilyen makacs prosztatagyulladás, akik  átlag feletti potenciállal rendelkeznek. Nekem a napi 3 űrítés minimum megvan, de a 4-5 is elég gyakran. Nem azért, mert nincs jobb dolgom, hanem azért, mert ki kívánkozik belőlem. Természetesen egészséges prosztatáról beszélünk.

Azt nem tudom, hogy ez ügyben mi az átlagos, de az enyém mindenképp nem szokványos.
Nem mondom, hogy egyenes összefüggés van a kettő között, csak kezd gyanússá válni a dolog.

A kérdésem az lenne hozzátok, hogy akinek ilyen MAKACS a gyulladása, annak is átlag feletti a potenciálja?

A kommentekben szívesen várom a válaszaitokat!

14 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://prosztata.blog.hu/api/trackback/id/tr95170175

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

country 2007.09.24. 12:50:17

másfél éve van gondom és a válaszom, igen a kérdésedre. a két dolog kapcsolatáról fogalmam sincs. esetleg a vészesen alacsonnyá váló cink szint? nekem olyan kérdésem volna, hogy orvosi kezelés alatt mi a tapasztalat a szakorvos elküld betegállományba? hogyan, milyen hosszú időre stb?

prosztata.blog.hu 2007.09.25. 12:51:21

Én nem voltam vele betegállományban, igy nem tudom, hogy hogy van ez. Szerintem nem írnak ki ezzel, mert nem egy "halálos" betegség csak kellemetlen. Önmagában a cink szedése a gyulladást nem szünteti meg, de a prosztata kifogástalan működéséhez nélkülözhetetlen, ezért mindenképp szedni kell. Főleg, ha sokat ejakulálsz. Lövésenként 5mg.

country 2007.09.25. 18:30:58

nomármost a hasmenés és az influenza sem halálos. nekem egyébként baktériumos prosztata gyulladásom van lassan másfél éve, egy hónap antibiotikum egy hónap viszonylag tünetmentes. arról szó sem volt hogy a cink szedése megszüntetné a gyulladást sokkal inkább arról hogy a túlzásba vitt szex következménye lehet egy állandó cink hiány plusz szerintem irritálja is a prosztatát. én legalábbis ezt vettem észre magamon.

prosztata.blog.hu 2007.09.26. 12:33:16

Szedjed a cinket, de az a baktériumokat még mindíg nem fogja kiírtani. A cink mellé próbáld meg az ezüstcseppet, az kiírt minden felesleges kórokozót a szervezetből.

Ádi 2007.09.27. 22:05:02

Sziasztok.Tuti van összefüggés a kettő között mert mikor nekem kijöttek a tünetek előtte nagyon sokat masztiztam.Szerintem azért lett ez fiatalkori betegség, sokkal többet ejakuál mindenki mint régen.

prosztata.blog.hu 2007.10.05. 11:38:40

Ez nem azt jelenti, hogy ne használjuk a farkunkat, csak annyit jelent, hogy pótolni kell a "kenő anyagokat". Én továbbra is használom a pöcsöm, végül is a Jó Isten azért teremtette.:-)

barkooo 2009.04.24. 13:12:07

Nálam detto ez a helyzet. Napi 3 szex mindig meg volt, plusz még utána rántottam egy-kettőt. Nem tudom, hogy van-e összefüggés, de nekem is akkor jött ki, amikor extrémen sokat használtam a cerkát. (este két háromszor is felébredtem). Azóta sajnos pont az ellenkezője, megnézem a nőket, de nem érzem azt az olthatatlan vágyat, és a nagyon kell erőlködnöm, hogy felálljon a szerszám, márha egyáltalán sikerül. Ez egy katasztrófa.

andre3000 2009.07.22. 19:25:23

Szeva mindenki!
Soha nem gondoltam volna, de én is közös sorsra jutottam veletek.
Szóval a posztban történt felvetésel egyetértek.
Rengeteget "vertem" - "verem" és "verni fogom"

DONI 2009.08.07. 13:55:58

Fiúk, mi ez az érdektelenség az oldalon,
senkinek nincs új ötlete?
Állítólag meg lehet gyógyulni!
Nekem nagyon erős izomreumás tüneteim vannak
csak nem tudom mi az ok és okozat?
Tapasztalt már valaki hasonlót?
Köszönet minden hozzászólásért.Üdv.

prost7 2010.02.07. 08:01:19

@DONI: hi,

valóban így van, nekem is hasonló tüneteim vannak azóta, kb. 2.5 éve, ennek az az oka, hogy lenet egy gyulladás van amely hegesedik, mivel minden gyulladás következménye e heg, a szervezet a vénákban fehérjevérsejteket monocitákat transzportál, és elindul a szövettani építés, amely egyben toxinokat is kibocsát, sajnos a krónikus gyulladás következménye:

- duzzanat
- vörös, forró, ég, csíp
-adott szerv funkciójának kiesése

ezért az eredeti funkció nem áll vissza, de a test építi magát

egyben ezért alakul ki utócsepegés és egyben vízeletûritési gond is, mivel a duzzadt prosztata nyomja a hugycsô alsó részét.

Kekit 2010.11.05. 18:42:04

Hát igen ,aki mindig csak üríti az extra mennyiségű cinket magából, és nem gondoskodik az utánpótlásról annak ez a vége. Én 44 vagyok, de kb. 6 éve prosztata gyulladásos beteg. Vannak tünetmentes és vannak katasztrofális fázisok és sajnos azt gondolom, hogy ez már igy is lesz. Aki fiatal , annak nagyon fontos, hogy ne rágódjon a problémán, hanem keressen egy korrekt csajt. A merevedésetek sem lesz a régi, de ma már annyira jo gyógyszerek vannak, hogy szinte észrevétlen maradhat ez a probléma. Fel a fejjel és kitartás, gondoljatok azokra akik sokkal súlyosabb betegségekkel is teljes életet élnek.

DONi 2011.01.07. 09:14:21

Új év, új remény!
Jó lenne aktívvá tenni a blogot és
folytatni a tapasztalatok megosztását:
ehhez szeretnék egy könyvet ajánlani:

Kriston Andrea:Intim torna férfiaknak

Meglepő, hogy egy nő ír ilyen teljességgel
a problémáról!Talán más megvilágításból-
amit még sokszor magunknak sem vallunk be
- esély lehet továbblépni.
Jobbulást Mindenkinek!

martonferi 2012.11.01. 11:36:16

Sziasztok!
Meggyógyultatok már?
Remélem, hogy igen!
Én új vagyok a csapatban, "csak" egy éve van ez a problémám, többször kiújuló mellékhere- és heregyulladással...
süti beállítások módosítása